لیگ برتر قایقرانی آب های آرام کشور 

هرمزگانی‌ها قهرمان و نایب قهرمان شدند 



لیگ برتر قایقرانی آب های آرام بادرخشش نمایندگان هرمزگان به پایان رسید. 
به گزارش صبح ساحل، تیم های بانوان بحر گستر پارس هرمزگان و لاتیدان آوش قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر آب های آرام کشور شدند. رقابت های لیگ برترقایقرانی آب های آرام یاد واره سر دار شهید قاسم سلیمانی با قهرمانی تیم بحر گستر پارس هرمزگان در بخش بانوان به پایان رسید. با احتساب جمع امتیازهای دو رفت و بر گشت باشگاه بحر گستر پارس هرمزگان با ۱۶۲  امتیاز قهرمان و باشگاه لاتیدان آوش با ۱۳۸  امتیاز نایب قهرمان نخستین دوره لیگ برتر آب های آرام کشور شدند.  در این دوره از رقابت ها باشگاه های بحر گستر پارس هرمزگان ، میداف بوشهر ، کیو پلاس لرستان ، لاتیدان آوش هرمزگان و آواشهر کرد حضور داشتند و قایقرانان درمواد کایاک و کانوی یک نفره ، ۵۰۰ متر ، ۲۰۰ متر و ۴ × ۱۰۰ متر و ۴× ۴۰۰ متر امدادی رقابت کردند. تیم بحر گسترپارس هرمزگان با مربیگری آرزو پاسلار و نایب ریئس هیات قایقرانی استان و تیم لاتیدان آوش هرمزگان با مربیگری سحر رضایی مسئوول کمیته آب های آرام هرمزگان، همچنین به سرپرستی و مربی بدنسازی فاطمه فتحی پا به مسابقات گذاشتند. نتایج به دست در مواد مختلف بدین شرح اعلام شد و در کایاک یکنفره ۵۰۰  متر بانوان هدیه کاظمی از بحرگستر پارس اول، تانیا کارگرپور از میداف دوم و سمن سلطانی از کیو پلاس سوم شدند.
در کانوی یکنفره ۵۰۰  متر بانوان هدیه خیرآبادی از میداف، پریسا محمدزاده از بحرگستر پارس و معصومه داناپور از لاتیدان آوش اول تا سوم شدند.
در کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان کیانا کمال‌زاده از بحرگستر پارس، مینا عبدالهی از لاتیدان آوش و سما یاسمی از آوای شهرکرد اول تا سوم شدند. در کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان آتنا رئوفی از لاتیدان آوش، زیبا سماک‌حرفه از آوای شهرکرد و مهسا کهنسال از کیو پلاس اول تا سوم شدند.
در مسابقه امدادی ۴ در ۲۰۰  متر بانوان تیم لاتیدان آوش با ترکیب معصومه داناپور، مینا عبدالهی، آتنا رئوفی و سارا کاظمی اول شد. تیم بحرگستر پارس با ترکیب هدیه کاظمی، کیانا کمال‌زاده، پریسا محمدزاده و مریم شورگشتی در رده دوم قرار گرفت و تیم میداف با ترکیب مائده شورگشتی، ساجده تبریزی، تانیا کارگرپور و هدیه خیرآبادی جایگاه سوم را از آن خود کرد.
در پایان رقابت‌های لیگ برتر آب های آرام در بخش بانوان بحرگستر پارس با ۱۶۲  امتیاز قهرمان شد.  لاتیدان آوش با ۱۳۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و آوای شهرکرد با ۱۳۱ امتیاز جایگاه سوم را بدست آورد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها